Халтура в Тернополі: майстри навіть з другого разу не змогли зробити нормальні пішохідні переходи із пониженням для доступності
У центрi Тернополя переробили пiшохiднi переходи, зокрема, щодо доступностi. Мова про розв’язку на площi Героїв Євромайдану. Щоправда, навiть з другого разу майстри не змогли понизити бордюри так, щоб це вiдповiдало вимогам.
“Пониження робили на 4-х переходах: бiля ТЦ Гранд, ресторану Мамонт, магазину Фантазiя та бiля скверу волонтерiв iм. В. Гурняка.
На перших двох все добре окрiм плитки, про яку згодом. А от iншi два переходи мене вiдверто розiзлили. Перехiд бiля скверу, з одного боку чомусь не змогли опустити в рiвень з дорогою, як того вимагають дбн i його висота 4-6см. Можливо хтось скаже, що це не багато, але раджу їм це сказати пiсля того як сядуть у вiзок i спробують проїхати через такi переходи. А насправдi розiзлив iнший перехiд бiля Фантазiї оскiльки якщо одну сторону переходу їм було обов’язково опустити, оскiльки першого разу при реконструкцiї площi, вони зробили його висотою аж 22см!, то iнша сторона була висотою 6-7см i зараз вони цей бордюр навiть не пробували переробити, а просто помiняли тротуарну плитку примикаючу до нього, питання нашо? Щоб списати грошi? Ах вибачте, вони ж поставили там тактильну плитку, яка заведе незрячого прямiсiнько в клумби”, – розповiдає у групi “Реальний Тернопiль” Andriy Budzinsky.
Є питання у тернополян i до встановлення тактильної плитки на вулицях мiста.
“Якщо коротко, то направляюча плитка (ребриста) майже безтолкова в поєднаннi такою тротуарної плиткою оскiльки не є добре “читабельною” для людини з тростиною (шви мiж такою тротуарною плиткою i ребра на тактильнiй плитцi дуже схожi по вiдчуттях), якщо вже така тактильна плитка i встановлюється, то вона повинна направляти незрячу в правильному напрямку, а не в клумбу чи стовп”, – обурюється користувач.
Окрiм того, що пiдрядник не може навiть з другого разу облаштувати нормальнi пiшохiднi переходи, це ще i коштує бюджету громади чималих коштiв, додає Andriy Budzinsky.
“Просто для невеликого розумiння: вартiсть роботи з опускання 1 пiшохiдного переходу це для прикладу ~ 1 дрон Mavic 3 в повнiй комплектацiї”.