Мер Чорткова візьме на роботу з десяток нових чиновників, бо вирішив реформувати транспортну галузь у місті
Під час війни мер Чорткова вирішив реформувати транспортну галузь: створює ще одне КП з зарплатами по 20 тисяч гривень
Отримавши в подарунок вiд мiжнародних партнерiв два автобуси, один з яких низькопiдлоговий i абсолютно не пiдходить для мiських перевезень, Володимир Шматько вирiшив, що вiн вже може очолити та контролювати транспортну галузь мiста.
Про це пишуть в соцiальнiй мережi на сторiнцi Чорткiвська правда, передає видання ГазетаМісто.
Загалом у мiстi Чортковi оголошувався конкурс на щонайменше 5 маршрутiв. Здебiльшого, обслуговує їх Чорткiвський АТП. В своєму гаражi пiдприємство налiчує 41 транспортний засiб. Також перевiзник має всi необхiднi дозволи та лiцензiї, та велику кiлькiсть персоналу який вже багато рокiв обслуговує мiстян.
Натомiсть, Володимир Шматько оголосив конкурс на посаду керiвника нового комунального пiдприємства. Як вiдомо, мiський голова запланував створення нового комунального органу, робота якого фiнансуватиметься з мiського бюджету. Таким чином приватний перевiзник повинен поступово залишити ринок перевезень, або ж податись в якесь iнше мiсто.
Не вивчивши достеменно фiнансову збитковiсть, яка ляже на платникiв податкiв з витiсненням дiючого перевiзника i перекладання усе на бюджет – Володимир Шматько вже придбав нового автобуса за 3 000 000 грн.
Створення нового комунального пiдприємства вимагає шалених фiнансових капiталовкладень з боку платникiв податкiв Чорткова. Це щонайменше 5 працiвникiв апарату, водiї (середня зарплата по областi вiд 20 000)-https://te.20minut.ua/…/zarplata-20-tisyach-a…) обслуговуючий персонал, видiлення примiщення, автомеханiки та iнше. Усi цi видатки тепер фiнансуватимуться з бюджету, як i закупiвля шалено дорогих транспортних засобiв. Потреби яких купувати (особливо пiд час вiйни) немає – адже цi послуги надає приватний перевiзник i має потужний автопарк. Враховуючи, що в Українi є труднощi з запчастинами до подарованих мiжнародними партнерами транспортних засобiв – очевидно, що автобусiв доведеться придбати ще чимало, бо подарунки зовсiм не пiдходять для наших дорiг i швидко опинятся на простої.
Однак, забаганка довести мiстянам, що влада робить все сама – може коштувати дуже дорого жителям Чорткова. Адже вже незабаром стане зрозумiло, що перед створенням пiдприємств, купiвлi дорогої технiки – потрiбно просто порадитись з справжнiм фахiвцем та експертом в цiй галузi, а не запрошувати на роботу “просто людину яка хоче працювати або вашого знайомого”. Досвiд багатьох мiст i запланованої Мiнрегiоном реформи говорить про те, що прозорi тендери i змога вiдкрито працювати приватним перевiзникам – це найоптимальнiший для бюджету варiант.
Особливо в умовах вiйни, коли бюджети оптимiзовують видатки i зосередженi на допомозi вiйськовим. Тiльки нажаль, у Чортковi, Володимир Шматько вирiшив доводити мiстянам, що вiн краще за всiх знає як витратити нашi з вами грошi. I неважливо наскiльки це зараз робити абсолютно не на часi…