Чортківська міськрада блокує встановлення зовнішньої реклами: що не сподобалося Антимонопольному комітету
Чи можлива монополія на ринку реклами у Чорткові – вирішить Антимонопольний комітет.
Розпочато справу за виявленими ознаки встановлення Чортківською міськрадою обмежень на ринку розміщення зовнішньої реклами.
Південно-західне міжобласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України 19 січня 2024 року розпочало справу за ознаками вчинення порушення Чортківською міською радою. Воно полягає у затвердженні «Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами на території Чортківської міської територіальної громади», що встановлює для розповсюджувача реклами додаткові обмеження, заборони та вимоги, не передбачені Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, йдеться на сайті Антимонопольного комітету.
Побутує думка, що зовнішню рекламу взагалі варто обмежити чи окреслити певні рамки, щоб вигляд рекламних конструкцій та самої реклами візуально не впливав на вигляд архітектурного ансамблю міст і містечок. Крім того, щоб встановлення самих рекламних конструкцій не несло шкоду фасадам чи території на яких передбачається їхнє розміщення.
– Такі дії міськради можуть призвести до обмеження конкуренції на ринку розміщення зовнішньої реклами на території Чортківської міської об’єднаної територіальної громади, – зазначають в комітеті.
Але, як показує практика, демонтаж конструкцій і відсутність реклами як такої позитивно впливають на вигляд міських вулиць.