Запрацювала «гаряча лінія» тернопільської мерії
Отримати відповідь на важливі запитання відтепер можна за номером (067) 009-1540.
Що відбулося?
Відтепер за телефонами 067-00-91-540, (0352) 40-15-40 можна отримати консультації з питань розвитку Тернопільської міської територіальної громади, щодо благоустрою, роботи міських служб, культурного та спортивного життя міста. Лінія працює з понеділка до п’ятниці з 9-ї до 18-ї години.
Головне. Міський голова Тернополя Сергій Надал зазначив, що запуск call-центру – це ще один спосіб оперативного реагування на запити громадян і створення надійної сервісної служби на базі міської ради.
- Варто знати:
- Тернопіль належить до найбільш “цифрових” міст України, де діє низка сервісів, які спрощують життя городян і дають можливість швидко отримувати послуги та брати участь у житті міста.
- Зокрема у Тернополі працює відкритий Громадський бюджет міста, коли самі мешканці міста самостійно пропонують проєкти з розвитку міської інфраструктури та інші суспільно важливі проєкти і визначають на що будуть витрачені кошти. Паралельно діє шкільний громадський бюджет, у формуванні беруть учні шкіл.
- Тернопіль став першим в Україні, де запрацював єдиний електронний квиток для громадського транспорту, що спрощує розрахунки під час пересування містом.
- Більше року працює сіті-бот “Назар”, сервіс котрий дає можливість тернополянам за допомогою популярних месенджерів отримати низку найпоширеніших міських послуг, починаючи від сплати за комуналку і закінчуючи можливістю отримати інформацію про діяльність місцевого депутата.
- Нещодавно сервіс поповнився новою послугою, яка дозволяє отримати усю інформацію про оформлення персоніфікованого електронного квитка «Соціальна карта тернополянина» та перевірити баланс карти.