Як уникнути заборгованості за газ та електрику, – розповідають тернопільські фахівці
Нагадуємо, що показники лічильників обліку природного газу та електроенергії необхідно подавати з 1 до 5 числа місяця наступного за звітним!
Споживачі природного газу Тернопільської області, які обслуговуються ПрАТ „Тернопільміськгаз”, мають можливість п’ять днів на тиждень з 08:00 до 17:00 год. отримувати кваліфіковану консультацію з усіх питань щодо розподілу природного газу та подавати показники газових лічильників по багатоканальних номерах телефонів:
(035) 2 519 904 – УКРТЕЛЕКОМ
(097) 0 519 904 – КИЇВСТАР
(095) 0 519 904 – VODAFONE
Крім того, подавати показники лічильника можна через особистий кабінет на веб-сайті gasolina-online.com
З метою своєчасного врегулювання конфліктних ситуацій, діє телефонна „Гаряча лінія” для подання скарг та звернень від споживачів ПрАТ „Тернопільгаз” – 0 800 500 904 (усі дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів та номерів українських мобільних операторів в межах України).
Споживачі природного газу м. Тернопіль, які обслуговуються ДП „Газпостач” ПрАТ „Тернопільміськгаз” можуть подати показники лічильника газу за телефонами: 56-14-00, 52-46-95, 52-71-99, 52-63-78, 52-27-30, 52-72-19, а також через особистий кабінет на веб-сайті gazpostach.te.ua
Телефон кол-центру: 0-800-507-104. Телефонна лінія працює цілодобово, дзвінки безкоштовні.
Телефони контакт-центру з питань розрахунків за використаний природний газ: 51 95 95, 050 104 2 104, 096 104 2 104.
Починаючи з 1 січня 2019 року споживачам електричної енергії м. Тернопіль та області послуги з розподілу надає ВАТ „Тернопільобленерго”. Послуги з постачання електричної енергії населенню надає ТОВ „Тернопільелектропостач”.
Інформацію про розмір нарахованих грошових коштів за спожиту електричну енергію можна отримати за номером телефону центру обслуговування клієнтів ТОВ „Тернопільелектропостач”: 0352-23-96-73 та у безкоштовному кол-центрі: 0-800-50-47-57.