В Україні запустили онлайн-чат психологічної підтримки для чоловіків
У мiжнародний День чоловiкiв Фонд Органiзацiї Об’єднаних Нацiй у галузi народонаселення в Українi (UNFPA) запустив безкоштовний цiлодобовий онлайн-чат психологiчної пiдтримки для чоловiкiв.
Як передає Укрiнформ, про це повiдомив UNFPA Україна.
Онлайн-чат є анонiмним. Доступний вiн у Телеграмi, Вайберi та на сайтi Лiнiї пiдтримки.
Оператори чату – квалiфiкованi психологи з багаторiчним досвiдом. Розмова вiдбуватиметься у текстовому форматi.
«Психологiчна пiдтримка у форматi онлайн-спiлкування покликана допомогти чоловiкам стабiлiзувати свiй емоцiйний стан, знайти внутрiшнi ресурси для виходу зi складних ситуацiй та усвiдомити проблемнi аспекти поведiнки», – пояснили у фондi.
Зазначається, що кожен чоловiк може проконсультуватися в чатi один раз на добу. Тривалiсть консультацiї – до 90 хвилин.
Писати чоловiки можуть з будь-яких питань, якi викликають стрес: проблеми на роботi чи в стосунках, переживання через вiйну, труднощi з контролем гнiву тощо.
Запуск онлайн-чату вiдбувся за пiдтримки уряду Великої Британiї у спiвпрацi з громадською органiзацiєю «Iнновацiйнi соцiальнi рiшення».
Як зауважили в UNFPA, пiд час повномасштабної вiйни кiлькiсть стресових ситуацiй збiльшується, тому вчасне розв’язання проблеми та подолання психологiчної напруги є життєво необхiдними.
Багато ж чоловiкiв в Українi переконанi, що мають розв’язувати свої проблеми самостiйно, тому не звертаються по професiйну допомогу.
Так, за результатами опитування, проведеного фондом серед чоловiкiв улiтку 2022 року, 90% респондентiв не мали досвiду звернення за професiйною психологiчною пiдтримкою в будь-якому виглядi. Водночас майже кожен третiй українець перебуває у станi значного дистресу, за якого людина не в змозi адаптуватися до стресових ситуацiй i спричинених ними наслiдкiв.
У жовтнi 2022 року UNFPA запустив роботу безкоштовної анонiмної й цiлодобової лiнiї психологiчної пiдтримки для чоловiкiв за номером 2345. За бiльш нiж рiк роботи фахiвцi прийняли вже понад 9200 дзвiнкiв.
У доповнення до гарячої лiнiї команда проєкту й створила онлайн-чат, щоб дати чоловiкам бiльше можливостей для звернення по пiдтримку.