В Україні запровадили нові вимоги для етикеток харчових продуктів: на що слід звернути увагу покупцям
 
                    					
					
					 Аби впровадити зміни, вітчизняні виробники мають ще три роки. Але закон щодо нових вимог інформування покупців харчової продукції вступив у дію вже сьогодні, повідомляє УНІАН. Передусім етикетки на товарах мають містити точну, доступну  інформацію.
Аби впровадити зміни, вітчизняні виробники мають ще три роки. Але закон щодо нових вимог інформування покупців харчової продукції вступив у дію вже сьогодні, повідомляє УНІАН. Передусім етикетки на товарах мають містити точну, доступну  інформацію.
До цього моменту етикетка могла бути написана такими малими літерами, що її неможливо було прочитати, а інформація про продукт могла бути неповною. Тепер таких проблем у покупців не має бути, йдеться у сюжеті “Сніданку з 1+1”. Отже: інформація про харчовий продукт тепер має бути точною, достовірною та зрозумілою для покупця. Це основний принцип нового закону. Навіть реклама харчів має бути правдивою та доведеною. Та все ж особлива увага буде до етикетки, яка має не плутати покупця, а допомагати у виборі.
Шрифт буде чітким, розбірливим і контрастним. Інформація про продукт має бути лише українською мовою. Переклад – за бажанням виробника. Так само виробники мають збільшити шрифт на упаковках, обрати для літер контрастний колір та прибрати усі картинки або інші графічні елементи, які заважають читати. Інгредієнти-алергени будуть виділені окремо шрифтом або кольором. Якщо у вас алергія на арахіс, соєві боби або молоко – одразу зрозумієте, чи варто купувати продукт.
Інформація повинна бути всюди. Дізнатися склад купленого споживач тепер може всюди. Якщо продукт нефасований у супермаркеті, наприклад, борошно, то склад має бути вказаний на мішку, або на окремому стенді поруч.
За кригу не платимо. Часто купуєте заморожені продукти? Для вас гарна новина – тепер за кригу платити не доведеться, бо маса харчів, вкритих крижаною глазур’ю буде вказуватися без урахування льоду.
Термін придатності – по-новому. Термін придатності буде називатися по-різному. Наприклад, з’явиться маркування “Краще спожити до…”. Це буде означати що продукт, наприклад – кава, ковбаса або сир – за правильного зберігання ще можуть бути вжиті без шкоди для здоров’я після цієї дати. А продукти, які зберігаються ще довше, наприклад – цукор, сіль, міцний алкоголь або жувальна гумка – можуть взагалі бути без терміну придатності. Це вирішує виробник.
Закон набув чинності від 6 серпня. Нові етикетки та правила виробники будуть впроваджувати поступово. На це є три роки.

 
							 
							 
							 
							 
																								 
																								 
																								



 
																																		 
																																		 
																																		 
																																		 
																																		 
																																		


 
																								