В автобусі не знайшлось місця для військового з Тернопільщини – йому довелося їхати на сходах автобуса
Прикра ситуація склалася днями з нашим захисником Романом, який минулого тижня приїхав додому на Лановеччину у вiдпустку, пiсля якої повертався на фронт.
Замовивши квиток через сайт BlaBlaCar на рейс автобуса, що здiйснював пасажирськi перевезення сполученням Вроцлав-Запорiжжя, Роман прибув о зазначенiй годинi на тернопiльський автовокзал. Проте автобус запiзнився аж на 4 години. Коли автобус приїхав, Роман з подивом виявив, що для нього мiсця немає, повiдомляє видання Термiново.
До редакцiї звернулася сестра вiйськового Ольга з проханням про розголос.
“Забронювавши квиток на автобус з Тернополя до Днiпра на 2.10 год. недiлi, о 1 годинi ночi брат вирушив на автовокзал. Та от пiсля прибуття автобуса виявилося, що мiсця для нього немає. Бо горе-водiї того маршруту вирiшили свою жадобу до грошей задовiльнити по повнiй програмi, беручи пасажирiв мало не по цiлому свiту i передачi, якими був заставлений весь автобус, фото додаю. Мовчу про безпеку самих пасажирiв, бо тi сумки стояли навiть бiля самих водiї, в проходi та мiж крiслами”, – каже обурена Оля.
Коли жiнка зателефонувала до диспетчера, щоб спитати, як так вийшло, що вiйськовий, якому уже наступного дня треба братися до виконання надважкої роботи iз захисту Батькiвщини, змушений усю дорогу сидiти на нижнiй сходинцi автобуса, замiсть того, щоб трiшки вiдпочити у поїздцi, їй вiдверто нахамили i сказали дати спокiй.
До речi, за словами Романа, вiн не єдиний, хто їхав у проходi. Були також пасажири з дiтьми, яким не вистачило мiсця, а один чоловiк навiть спав.
Журналісти “Термiново” вирiшило розiбратися у цiй ситуацiї. Журналiсти зателефонували до диспетчера компанiї за номером, зазначеним на сайтi компанiї, що здiйснювала перевезення Wezun. Слухавку пiдняла жiнка, яка явно була невдоволена дзвiнком. Представитись вона вiдмовилась, сказавши, що її звати “Диспетчер”. Вiдверто нахамивши, вона сказала, що цей чоловiк мав здати квиток, “якщо йому щось не подобається”. I їх не хвилює те, що за кiлька годин Роман має бути на фронтi, у нього не було виходу.
На запитання журналiстки чи знають у компанiї Wezun, що їхнi дiї – це не просто порушення правил перевезення пасажирiв, але й загроза життю людей, i за це передбачена кримiнальна вiдповiдальнiсть, вiдповiли: “А ви що, дуже правильно живете?”.
Тодi кореспонденти зателефонували до одного з водiїв, якi тiєї ночi здiйснювали перевезення. Чоловiк на iм’я Богдан не заперечував, що подiбний iнцидент дiйсно вiдбувся, говорив вiдкрито. Вiн каже, що такi ситуацiї стаються постiйно, адже компанiя продає набагато бiльше квиткiв, нiж є фiзично мiсць в автобусi. I що водiї постiйно скаржаться керiвникам компанiї та диспетчерам на це.
Тодi Богдан порадив перетелефонувати до “старшого диспетчера” Катерини. У вiдповiдь на нашi запитання вона сказала, що “такого не може бути”, квиткiв продається менше, нiж є мiсць на рейсi, i вона вперше про це чує. Катерина також висловила припущення, що водiї набрали безквиткових пасажирiв. Словом, перетягують ковдру кожен на свiй бiк.
“Оскiльки вiйськовий не має можливостi звертатися у полiцiю задля розслiдування цього iнциденту, iнформацiю, викладену у цьому матерiалi, можна вважати пiдставою для початку розслiдування”, – зазначають журналісти Термiново.
Видання також має намiр направити iнформацiйний запит в Укртрансбезпеку для перевiрки законностi таких перевезень.
До речi, компанiя Wezun зареєстрована у звичайнiй квартирi у Вiнницi. Директором ТОВ “Везун”, за даними Оpendatabot, є ФОП Мiтченко Сергiй Миколайович. Спецiальнiсть – Пасажирський наземний транспорт мiського та примiського сполучення. Тобто компанiя навiть не має дозволу для мiжнародних перевезень. Проте на сайтi ТОВ вказано, що центральний офiс знаходиться у Польщi.
Але найцiкавiше ховається в описi компанiї: “Завдяки унiкальному пiдходу у логiстицi та менеджментi, ми виробили репутацiю надiйного перевiзника та партнера для тисяч наших пасажирiв. Ми позбавляємо наших клiєнтiв необхiдностi їхати на вокзал i стояти в черзi за квитками, надаючи можливiсть бронювання та замовлення квиткiв онлайн на нашому сайтi або по телефону у оператора.
Компанiї Wezun вдається займати провiдну позицiю на ринку завдяки вмiнню вiдповiдально виконувати свою роботу, переймаючись потребами своїх пасажирiв”.
Тодi нехай спробують пояснити, якi це такi унiкальнi пiдходи змушують пасажирiв їхати на нижнiй сходинцi автобуса? I де тут пункт “переймаючись потребами своїх пасажирiв?
Сподiваємося на розголос цiєї ситуацiї, адже подiбне через деяких українцiв, якi шукають можливiсть пiдзаробити усiма можливими та неможливими способами, може трапитись з кожним.