Укрзалізниця тимчасово припинила роботу онлайн-сервісів через технічний збій
Через збій Укрзалізниця посилила роботу вокзалів та дозволила оформлення квитків у поїздах.

Технічний збій в Укрзалізниці: онлайн-сервіси тимчасово недоступні.
Укрзалізниця повідомила про тимчасову недоступність онлайн-сервісів компанії у зв’язку з технічним збоєм в IT-системі. Ситуація вплинула на роботу застосунку, сайту та низки цифрових послуг, зокрема продаж квитків, замовлення послуг та довідкове обслуговування.
Компанія оперативно адаптувала внутрішні процеси, щоб забезпечити безперебійне надання послуг пасажирам.
Продаж квитків тимчасово здійснюється тільки через каси
З моменту виникнення збою Укрзалізниця тимчасово перевела обслуговування пасажирів у режим офлайн. Продаж квитків здійснюється через залізничні каси.
«Через технічній збій в IT системі Укрзалізниці не працюють онлайн сервіси. Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги. Відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблем. Перепрошуємо за незручності», — зазначили у повідомленні.
У відповідь на ситуацію компанія посилила роботу залізничних кас.
«Посилюємо додатковими працівникам ранкові зміни залізничних кас на вокзалах», — повідомили в оновленій інформації.
Також пасажирам рекомендують користуватись офіційними сторінками Укрзалізниці у соціальних мережах для оперативного отримання новин.
Квитки оформлюють у поїздах і через каси на міжнародні рейси
Щоб забезпечити можливість проїзду навіть за відсутності цифрових квитків, компанія дозволила оформлення квитків безпосередньо на борту поїздів у найбільш термінових випадках.
«Укрзалізниця оперативно змінила процеси, щоб поки триває відновлення онлайн-сервісів усі могли їхати та користуватися послугами компанії. Зокрема, максимально посилили каси та даємо можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках», — йдеться у повідомленні.
Також пасажирів, які заздалегідь придбали квитки, просять перевіряти свою електронну пошту — там доступний PDF-дублікат квитка на випадок, якщо документ не відображається у застосунку.
Компанія також відкрила продаж квитків на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Їх можна придбати у міжнародних касах вокзалів.
«На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, ми тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем», — повідомила Укрзалізниця.
Оскільки відновлення онлайн-систем Укрзалізниці ще триває, тимчасово недоступне також придбання квитків через сервіс Армія+. Водночас компанія перебудувала процеси, щоб військовослужбовці Сил оборони України, які терміново потребують поїздок, могли безперешкодно дістатися до місця призначення. Квитки можна оформити в усіх касах вокзалів, зокрема у спеціально визначених касах для військових, або ж — у термінових випадках — безпосередньо на борту поїзда через начальника поїзда, який має відповідні інструкції. Укрзалізниця продовжує роботу над повним відновленням сервісів.
На завершення компанія запевнила, що всі пасажири зможуть дістатися до місця призначення:
«Додому доїдуть всі пасажири!».
Читайте також: Масштабна атака на Київ: троє загиблих, значні руйнування в різних районах міста.