Багатометрові черги тернополян вишикувалися до кас для подачі показників лічильника за спожиту електроенергію міського РЕМу на вул. І. Франка. Люди обурюються, що такі черги були ще за “совітів”. Загострюється проблема щомісяця у час подачі показів – від 1 до 4 числа місяця. Через незрозумілу політику РЕМу щодо приймання показів через інтернет (вони то “бачать” показники, то “не бачать”), люди побоюються, тому вирішують подати покази особисто. Додзвонитися у службу дуже складно. А лютневі некоректі нарахування за електроенергію через утворення нового підприємства “Електропостач” ще більше додало масла у вогонь.
До слова, тепер навіть ті, хто подавав показники через інтернет, побоюються, адже оплатити через інтернет не можуть. Тернополяни можуть сміливо подавати покази через інтенет, втім оплатити дійсно не вдасться. У зручному сервісі eps.te.ua зникла можливість оплати за електроенергію. Не можливо здійснити оплату і через інші онлайн сервіси – Приват-24 та www.oplata.te.ua. Як зазначили електрики, станом на сьогоднішній день ТОВ «Тернопільелектропостач» укладено договори про прийом платежів від населення з наступними установами:
- АТ “Ощадбанк”
- АТ “А-Банк”
- ПАТ “Укрпошта”
Між ТОВ «Тернопільелектропостач» та іншими банківськими установами, в тому числі Приватбанком, договори про прийом платежів від населення не укладені.
Фото Андрій Кухарський