Carlsberg Group серед найкращих компаній в списку золотого стандарту корпоративної екологічної прозорості CDP
Мiжнародна екологiчна некомерцiйна органiзацiя CDP вiдзначила Carlsberg Group за лiдерство в корпоративнiй прозоростi та продуктивнiй дiяльностi щодо змiни клiмату та безпеки водних ресурсiв, вiдзначивши її в щорiчному так званому “Списку Найкращих” – ‘A List’. Carlsberg Group є однiєю з небагатьох компанiй, яка здобула подвiйну оцiнку «А» серед майже 15 000 компанiй, якi оцiнювались.
«Клiматична криза, як нiколи, актуальна проблема. Водночас основою для досягнення реальних тривалих змiн є прозорiсть та дiї. Знову потрапити до “Списку Найкращих” означає визнати нашi методи оцiнювання показникiв вуглецю та води, а також способи звiтностi. Нещодавно ми запровадили нашу розширену ESG стратегiю «Разом до НУЛЯ i не тiльки», яка включає конкретнi цiлi щодо досягнення нульових викидiв у виробництвi та новi кроки для захисту водних ресурсiв там, де ми працюємо. Цим ми пiдкреслюємо наше зобов’язання спiвпрацювати з усiма партнерами в ланцюжку створення вартостi, урядами та iншими пiдприємствами, щоб очолити перехiд до стiйкого, низьковуглецевого свiту», – генеральний директор Carlsberg Group Кєєс ет’Харт.
Carlsberg Group була однiєю з перших компанiй, яка встановила науково обґрунтованi цiлi утримання глобального потеплiння на рiвнi 1,5˚C, i вiдтодi скоротила вiдноснi викиди вуглецю вiд пивоварiння на 40 % з 2015 по 2021 рiк, а вiдноснi викиди пива у всьому ланцюжку створення вартостi — на 7 %. З 2015 по 2019 рр. досягнуто значного прогресу в реалiзацiї своєї мети щодо усунення зайвих втрат води, пiдвищивши ефективнiсть роботи пивоварень на 21 % з 2015 по 2021 р.
Оприлюднення iнформацiї про навколишнє середовище та його оцiнку, якi щорiчно проводить компанiя CDP, визнано золотим стандартом корпоративної екологiчної прозоростi. CDP використовує детальну та незалежну методологiю для оцiнки компанiй, розподiляючи бали вiд A до D з огляду на повноту розкриття iнформацiї, обiзнанiсть та управлiння ризиками у сферi навколишнього середовища та демонстрацiї передового досвiду, пов’язаного з екологiчним лiдерством, а саме – амбiтних i вагомих цiлей.
Повний перелiк компанiй, якi потрапили до “Списку Найкращих” вiд компанiї CDP цього року, доступний за посиланням.
***
Carlsberg Ukraine — частина Carlsberg Group, однiєї з провiдних пивоварних Груп у свiтi з великим портфелем брендiв пива та iнших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запорiжжi, Києвi та Львовi. В портфель Carlsberg в Українi входять пиво, сидр та безалкогольнi напої таких торговельних марок, як «Львiвське», Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Квас Тарас», Somersby, Seth&Riley’s Garage та iншi. Пiд час вiйни в Українi Carlsberg Group прийняла рiшення про припинення бiзнесу в росiї та вихiд iз ринку. Carlsberg Group, Carlsberg Foundation та Tuborg Foundation перерахували 75 мiльйонiв данських крон на допомогу Українi. З 24 лютого Carlsberg Ukraine почала виробляти питну воду та передавати її в рiзнi регiони України. Компанiя надає фiнансову пiдтримку благодiйним фондам та органiзацiям у рiзних мiстах та регiонах країни задля пiдтримки гуманiтарних iнiцiатив. Бiльш детальну iнформацiю можна отримати на сайтi https://carlsbergukraine.com/.