Замість квитка — хамство: тернополянка не може оговтатися від нахабства водія маршрутки
Жителька Тернополя Ксенія Кара вражена хамством водія маршрутки №13. Чоловік взяв гроші, але не хотів видавати тернополянці її персональний квиток. Натомість запропонував узяти той, від якого відмовився попередній пасажир.
Щоб відстояти право на особистий квиток, Ксенії довелося вступити у суперечку:
“Ось цей мужчина, так би мовити водій, який немає поваги до пасажира, пробивши попередньому пасажиру квиток (пасажир квиток не забрав), вирішив віддати цей же квиток мені. На моє прохання видати МІЙ квиток відповів хамством, мовляв ось є квиток.
Шановний так, званий водій, не знає, що кожен пасажир повинен отримати СВІЙ персональний квиток, а не один квиток на 5 пасажирів, бо вони їх просто не забрали.
Вже не одноразово спостерігаю ситуацію,що водії маршрутних транспортних засобів видають квитки лише пасажирам, котрі розраховують електронним квитком, а при розрахунку готівкою виникає ось така ситуація, яка трапилась зі мною.
P.s. маю електронний квиток, поповнивши через інтернет, кошти ще не встигли зарахуватись ( поповнила одразу перед тим як зайти у маршрутку), тому й розраховувалась готівкою.
Шановні тернополяни, давайте відстоювати своє. Заплативши, просити квиток і не той, який пів дня катається біля водія, а СВІЙ!!! А водії – не забувайте, що КОЖЕН пасажир повинен отримати свій квиток!!!!!!
Давайте будемо розпочинати зміни з себе”, — пише Ксенія Кара.