У одному з найбільших банків України тепер доступний новий сервіс для захисту від шахраїв
У ПриватБанку з’явився новий сервіс, що допомагає клієнтам швидко звернутися до банку через мобільний додаток Приват24 у разі спроб шахрайства.
Про це повідомила пресслужба банку.
Цей новий сервіс, що з’явився у розділі «Комунікації», дозволяє оперативно повідомляти банк про випадки шахрайства та миттєво отримати підтримку чи консультацію.
Як повідомив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, сервіс спрямований на те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства.
“Ми постійно вдосконалюємо наші сервіси, що допомагають протидіяти шахраям. Відтепер клієнтам, що стикнулися з шахрайством, не треба телефонувати до банку та чекати на з’єднання з оператором. Терміновий сервіс інформування про шахрайство у Приват24 автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики для клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку на повернення коштів”, – сказав Мусієнко.
Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, не отримали оплачений товар чи ненавмисно передали персональні дані шахраям, потрібно відповісти на запитання у розділі “Повідомити про шахрайство”.
Також ПриватБанк нагадав клієнтам про те, що не можна передавати фінансові дані невідомим людям і вводити їх на підозрілих сайтах.