Тернопіль впевнено віддав перевагу «Опіллю» на конкурсі «Народний бренд-2022»
Найкращими пивом i квасом 2022 року у Тернополi вважають пиво i квас ТМ «Опiлля». Це засвiдчили результати голосування тернополян в органiзованому RIA Media щорiчному конкурсi «Народний бренд».
Продукцiя «Опiлля» брала участь i вчергове здобула впевнену перемогу у двох номiнацiях – «Пиво» i «Безалкогольний напiй». «Народний бренд-2022» вiдбувся у новому форматi i дав можливiсть тернополянам долучитись до майбутньої перемоги України над росiйським агресором: мешканцi Тернополя-учасники голосування не тiльки визначали кращих у конкурсi, а й напряму при голосуваннi вiдправляли донати ЗСУ через Фонд Сергiя Притули.
«Опiлля», яке вiд початку повномасштабного вторгнення армiї РФ в Україну активно допомагає переселенцям, мешканцям обстрiлюваних РФ населених пунктiв України i пiдтримує ЗСУ, насамперед вiдзначає саме цю особливiсть «Народного бренду-2022».
«Хочу подякувати органiзаторам, якi в цей нелегкий час спромоглися провести номiнацiї, визначити кращi бренди Тернопiлля. Конкурсом «Народний бренд-2022» органiзатори спiльно з Фондом Сергiя Притули активно допомогли нашим Збройним силам», – пiдкреслив радник глави правлiння компанiї «Опiлля» Володимир Гомiвка.
«Розумiємо, що зараз в країнi вiйна. Тож багато звичних для нас речей просто вiдiйшли на iнший план. Найголовнiше – це зберегти людськi життя та здобути Перемогу. Тому ми вирiшили, аби цьогорiчний конкурс ще раз об’єднав нас усiх у боротьбi за нашу Україну», – зазначив регiональний видавець RIA Media Юрiй Штопко.
Голосування на сайтi «ТОП 20» у конкурсi «Народний бренд-2022» тривало з 1 жовтня до 30 листопада. Мешканцi Тернополя обирали найкращих у пiв сотнi номiнацiй. Органiзатори запевнили: зробили все, аби голосування тривало прозоро, а штучна «накрутка» рейтингу була неможливою.
В обох представлених номiнацiях – «Пиво» i «Безалкогольний напiй» – «Опiлля» практично вiдразу стало лiдером голосування за «Народний бренд-2022». Ця тенденцiя збереглась до завершення конкурсу .
Так, iз загальної кiлькостi 2 тисячi 272 голоси, вiдданих за пиво трьох виробникiв-учасникiв конкурсу, бiльше половини – 1 тисячу 356 голосiв – мешканцi Тернополя вiддали за пиво «Опiлля». Найближчого конкурента у конкурсi «Народний бренд-2022» за кiлькiстю шанувальникiв пиво «Опiлля» випередило бiльш, як вдвiчi.
У номiнацiї «Безалкогольнi напої» «Опiлля» змагалось за «Народний бренд» iз продукцiєю 18-ти торгових марок i виробникiв. На всiх 18 конкурентiв припала 1 тисяча 358 голосiв тернополян iз 2 тисяч 383 учасникiв голосування у цiй номiнацiї. Натомiсть майже половина учасникiв голосування – 1 тисяча 25 – вiддали перевагу продукцiї саме «Опiлля». Свого найближчого конкурента у номiнацiї «Безалкогольнi напої» конкурсу «Народний бренд-2022» компанiя «Опiлля» голосуванням тернополян випередила втричi.
«Хочу подякувати всiм споживачам, якi обрали бренд «Опiлля» цього року i вiддали свої голоси за улюбленi напої», – каже вiд iменi колективу пивоварнi радник глави правлiння компанiї «Опiлля» Володимир Гомiвка.
Вiн пiдкреслює, що в час боротьби з росiйським агресором тернополянам, як i всiм українцям, вкрай важливо купувати продукцiю саме вiтчизняних виробникiв, у тому числi – «Опiлля». Так звичними щоденними покупками українцi забезпечать надiйний економiчний тил України для перемоги ЗСУ над росiйським агресором.
«Кожна копiйка на ринку наших українських брендiв – це збереженi робочi мiсця. Це дає змогу людям працювати i втримувати економiку України, наближаючи перемогу. Тому – разом до перемоги», – наголошує радник глави правлiння компанiї «Опiлля» Володимир Гомiвка.