Що тернополянам необхідно знати про зміни в оформленні субсидії в цьому році
У програмі призначення житлових субсидій на 2024 є деякі зміни.
Ми підготували коротку інформацію з переліком документів, необхідних для призначення субсидії.
Для початку потрібно підготувати заяву та декларацію встановленого зразка. Залежно від обставин можуть надаватись інші документи (за наявності), наприклад:
– договір найму (оренди) житла – якщо заявник орендує житло і хоче оформити субсидію;
– копія договору про реструктуризацію заборгованості – якщо наявна заборгованість і укладений відповідний договір про її реструктуризацію;
– акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання, складених за запитом особи виконавчими органами сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації.
Подати документи можна, обравши зручний для себе спосіб:
– особисто звернутися до сервісного центру ПФУ;
– через уповноважених посадових осіб територіальних громад, центри надання адміністративних послуг;
– поштою на адресу територіального органу Фонду;
– онлайн через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або мобільний застосунок «Пенсійний фонд»;
– через «Портал Дія»
Якщо ви подаєте документи у період:
– з 1 жовтня до 30 листопада (включно) – субсидія призначається з початку опалювального періоду;
– починаючи з 1 грудня – з того місяця, в якому відбулось звернення.
Заява (та декларація) про призначення житлової субсидії на тверде та рідке пічне побутове паливо (подається до кінця календарного року).
До слова, є два варіанти звернення: спрощена заява і повний пакет документів: заява + декларація. Спрощена заява доступна кожному. Саме її рекомендують до подання, адже в спрощеній заяві зазначається мінімальний набір даних, всю іншу інформацію для встановлення права та розрахунку субсидії Пенсійний фонд збирає самостійно з офіційних джерел інформації.