«Опілля» взяло участь у найбільшій світовій виставці Gulfood-2024
За майже 30 рокiв Gulfood стала передовим мiсцем зустрiчi представникiв свiтової харчової промисловостi. Тут бiльше 5,5 тисяч учасникiв iз понад 120 країн експонують свою продукцiю, обладнання i послуги, збираючи близько ста тисяч вiдвiдувачiв iз 190 країн.
Для «Опiлля» участь у цiй виставцi в якостi вiзитера в рамках українського павiльйону — це не лише прекрасна можливiсть представити свої продукти широкому колу потенцiйних покупцiв i партнерiв, а й чудовий шанс продемонструвати багатство українських харчових традицiй на мiжнароднiй аренi.
«Участь у Gulfood-2024 є важливою для компанiї з кiлькох причин. Насамперед — це унiкальна можливiсть обмiну досвiдом iз провiдними гравцями галузi безалкогольних напоїв та ознайомлення з останнiми тенденцiями у просуваннi та презентацiї продукцiї. Особливо актуальним це стало пiсля того, як «Опiлля» запустило виробництво своїх продуктiв у форматi алюмiнiєвої банки», — зазначає Лука Гомiвка, директор вiддiлу експорту «Опiлля».
Представляла тернопiльську пивоварню на Gulfood-2024 менеджер зовнiшньоекономiчної дiяльностi «Опiлля» Мар’яна Рогальська.
«Вирушили в Дубай пiсля здобуття нашого нового досягнення — квасу в банцi. Тому найбiльшу мiжнародну виставку Gulfood-2024 «Опiлля» розглядало як переговорний майданчик i можливiсть домовитись про постачання якiсного натурального квасу не тiльки на Близький Схiд, а по всьому свiту – в новi країни i на новi континенти», — пояснює представник «Опiлля».
Зовнiшньоекономiчну дiяльнiсть тернопiльська броварня вже веде в Європi та Америцi. Продукцiю «Опiлля» нинi можна купити в Польщi, Iталiї, США. На пiдприємствi впевненi: пiсля участi у Gulfood-2024 географiя продажiв розшириться i все бiльше покупцiв у свiтi зможуть стати постiйними поцiновувачами справжнього смаку продукцiї «Опiлля».