Неефективні управлінські рішення виявили під час аудиту у Микулинецькій селищній раді
Фахівці Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області провели державний фінансовий аудит виконання Микулинецького селищного бюджету за період з 01 січня 2016 до 30 червня 2018-го, у межах якого провели ревізію фінансово-господарської діяльності Микулинецької селищної ради.
Під час державного фінансового аудиту фахівці виявили втрати селищним бюджетом фінансових ресурсів, спричинені неефективними управлінськими рішеннями, на суму понад 1,4 млн грн, а також розрахували резерви додаткових надходжень до бюджету селища на суму майже 777 тис. грн.
Основною причиною втрат бюджету є відсутність дієвого контролю за виконанням умов договорів оренди земель, неприведення діючих договірних відносин до вимог законодавства; несвоєчасна реєстрація орендарями-платниками єдиного податку четвертої групи договорів оренди земельних паїв, що належать фізичним особам тощо.
Установлено також неефективне витрачання коштів на виготовлення проектно-кошторисної документації, яка втратила актуальність і не використовується. За умови проведення оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів щорічна економія коштів може становити не менше 279,3 тис. гривень.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЦНАП у форматі «Прозорий офіс» відкрили у Великогаївській громаді
За результатами аудиторського дослідження селищній раді надано 5 пропозицій.
За результатами ревізії виявлено оплату завищеної вартості робіт з капітального та поточного ремонтів об’єктів селищної ради; нарахування заробітної плати за невідпрацьований час, премій і доплат у завищених розмірах; спрямування коштів загального фонду на видатки, джерелом яких є надходження до спеціального фонду загалом на 271 тис. грн. Ужитими заходами виявлені втрати повністю відшкодовані.
За допущення фінансових порушень 13 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, про результати ревізії поінформовано правоохоронні органи.