На Тернопільщині редактори «районок» навчалися медіа-бізнесу
У Тернополі відбувся дводенний тренінг для редакторів комунальних та вже роздержавлених газет Тернопільської, Львівської, Волинської та Закарпатської областей. Газетярі дізналися, що таке стратегічне планування, як налагодити медіа-бізнес та сформулювали свої редакційні завдання. Під керівництвом тренера учасники проаналізували кожну газету, виробили уявлення про її читачів, рекламодавців і конкурентів. Окремо дізналися про грантові можливості для новостворених газет. Впродовж першого дня з редакторами працював тренер Дмитро Кліманов – генеральний директор ТОВ РІА «К&К», один із перших регіональних видавців України, який розробив і впровадив регіональний новинний сайт із платним доступом до контенту, співзасновник Української Асоціації видавців періодичної преси та Асоціації «Незалежні регіональні видавці України».
Другий день тренінгу був присвячений принципам сучасного дизайну газети. Зокрема, редактори розглянули структуру видань, модульну верстку, вивчили додаткові елементи оформлення статей та всю палітру використання в газеті фотоілюстрацій. Плідною була дискусія стосовно застосуванню в газетному виробництві інформаційної графіки та типових помилок при її використанні. Про все це учасникам тренінгу розповів Євген Таратухін – головний редактор ТОВ РІА «К&К», видавничого дому «Телегазета».
Тренінги відбулися у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).