Майже півмільйона на “розробку та впровадження маркетингової стратегії” – тендер оголосили у Тернополі
Таку закупівлю хоче провести «Центр первинної медико-санітарної допомоги». Гроші підуть на розробку та впровадження маркетингової стратегії з поширення інформації про медичні послуги КНП.
Тернопiльськi комунальнi пiдприємства (КП) можуть стати прикладом для iнших мунiципалiтетiв України. Вони активно почали купувати послуги з висвiтлення власної дiяльностi, розробки i впровадження маркетингової стратегiї.
Про це у своєму дописі згадав Максим Черкашин.
Що це може означати?
Швидше за все цi КП розробили власну стратегiю Розвитку, на основi якої напрацювали Фандрейзингову стратегiю (дозволяє ефективно залучати ресурси для реалiзацiї стратегiї розвитку), а вже третiм етапом є саме Комунiкацiйна стратегiя.
Комунiкацiйна стратегiя дозволяє краще визначати цiльовi аудиторiї та спiлкуватись з ними, доносити iнформацiю про власнi послуги та їх переваги, що в кiнцевому результатi має збiльшити прибуток цих КП.
Тобто, якщо без висвiтлення дiяльностi КП у 2023-му заробило 100 000 грн., то завдяки реалiзацiї такiй стратегiї та послугам % прибутку має точно зрости, i явно подвоїти або потроїти суму, яку було витрачено на маркетинг. Як на мене, досить мудро та ефективно.
Залишається лише зачекати та ознайомитись iз рiчним звiтом цих КП. Ну, або є iншi причини i моя концепцiя абсолютно неправильна.
Також, про “специфіку” таких тендерів згадав нюзмейкер Тарас Савчук у своєму дописі.