Компанія «Опілля» підтримала традиційний велопробіг “Слідами Галицької трансверсальної залізниці”
Тернопільська вивоварня «Опілля» долучилася підтримкою до проведення велопробігу.
«Опілля» підтримало традиційний велопробіг слідами Галицької трансверсальної залізниці до кордону Тернопільщини.
Старт у Хриплині під Івано-Франківськом і фініш в Нижневі на Дністрі на кордоні з Тернопільскою областю. “Слідами Галицької трансверсальної залізниці” проїхалися 34 учасники благодійного велопробігу. Чоловіки, жінки і навіть діти долали непростий маршрут задля того, щоб популяризувати здоровий спосіб життя, нагадати про важливість відновлення залізничного сполучення між Тернопільщиною та Івано-Франківщиною і підтримати воїнів 102-ї окремої бригади територіальної оборони ЗСУ.
Тернопільська вивоварня «Опілля» долучилася підтримкою до проведення велопробігу.
«Корпорація «Опілля» – соціально відповідальна компанія і з великим задоволенням підтримує такі заходи, оскільки вони дозволяють прищеплювати правильні цінності і шанувати нашу історію, особливо молодому поколінню. Разом із тим, в такий складний час для України, ЗСУ потребують нашої підтримки. Лиш спільно ми можемо перемогти окупантів. Цей велопробіг є позитивним і наближення Перемоги. Тому й «Опілля» підтримало і і надало підтримку зі свого боку. Для учасників ми приготували для них смачний натуральний квас «Опілля Домашній» – кажуть пивовари.
Маршрут велопробігу пролягав по бездоріжжю продовж старої австрійської залізниці Станиславів (Івано-Франківськ) – Гусятин. Колія, яку було зруйновано під час другої світової війни, сполучала Прикарпаття та Опілля і була важливим транспортно-інфраструктурним елементом в економічному житті України, адже з’єднувала центр та захід України із Європою. Фінішували велосипедисти між Івано-Франківською та Тернопільською областями до ріки Дністер в селі Нижнів. Довжина дистанції становила 34 кілометри.
Такий спортивно-просвітницький захід проводять вже п’ять років поспіль. Перший легкоатлетичний пробіг провели, згадує організатор велопробігу Дмитро Романишин, ще з Романом Вірастюком у травні 2019 року до Дня Європи.
“Хотіли привернути увагу до відновлення залізничного сполучення між Івано-Франківськом та Тернополем, звернути на це увагу влади”, – акцентує громадський діяч.
За словами організатор Дмитра Романишина, ще у 2021 році з нагоди 150-ї річниці заснування Галицької залізниці разом із Павлом Клімкіним та Василем Вишиванюком відкрили пам’ятний знак на Дністрі.
“Галицька Трансверсальна залізниця – це була державна 768-км залізниця Австро-Угорщини у коронному краї Галичини від околиць Кракова і Чадця до Гусятина. Нас цікавила гілка цієї залізниці: Станіславів-Гусятин. І ми, відновлюючи цей пам’ятний знак, написали українською, англійською, німецькою, польською та угорською мовами. Тобто згадуючи таким чином ті народності, котрі мали відношення до залізниці. Станція Хриплинська колись була вузловою. І саме хриплинський міст однією своєю частиною з’єднував Чернівці – Івано-Франківськ, а іншою – вів повз Тернопіль до Гусятина. Однак друга частина його відсутня, це 65 км залізниці від Хриплина до Бучача. Вона потребує капітального відновлення і могла б функціонувати хорошим сполученням Карпат зі столицею, оминаючи Львів”, – пояснює засновник велопробігу .
Також своїми донатами та реєстраційними внесками, учасники допомогли зібрати кошти для на потреби наших захисників.