Голова ОДА, «Автомайдан» та журналісти проінспектували ремонт дороги М-19 (Фото)
Ремонт стратегічного для Тернопільщини напрямку в сторону Дубно, а саме відрізок дороги М-19, що є частиною Європейського автомобільного маршруту E85, залишається під пильним наглядом. Регулярні виїзди на цей автошлях здійснює голова Тернопільської ОДА Степан Барна, щоб переконатися у належних темпах ремонтних робіт, а особливо у їхній якості. У понеділок, 19 червня, огляд було здійснено на проміжку 302-307 км. В цей же день дороги області інспектували знімальна група НСТУ (телеканал ТТБ – ред.) та ВО «Автомайдан» – неподалік Збаража прямо на дорозі М-19 вони випадково зустрілися з головою ОДА. Тож цей день справді виявився «контрольним».
На даний час від межі Тернополя вже відремонтовано ділянку протяжністю 23 км, водночас частина робіт на цьому відрізку ще триває, оскільки технологія вимагає кількашарового покриття.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Підприємці Тернопільщини констатують «потепління» у відносинах з владою
За доручення голови Тернопільської ОДА техніка повинна працювати з раннього ранку до пізнього вечора, максимально використовуючи світловий день та сприятливі погодні умови для ремонту дороги (при цьому, безумовно, дотримуючись норм навантаження на працівників – ред.)
«Тернопіль-Дубно для нас є одним із стратегічних напрямків, тому акумулюємо тут максимально можливий ресурс. До середини липня плануємо здійснити реконструкцію цієї дороги приблизно до Колодненської громади. Очікуємо, що в найближчому часі ми приступимо до освоєння коштів з митного перевиконання, а це приблизно 45-50 млн грн станом на липень місяць», – зазначив Степан Барна.
Також він повідомив, що на продовження ремонтних робіт в даному напрямку необхідно ще близько 280 млн грн – в цьому розраховують на підтримку Кабінету міністрів України, водночас 140 млн грн у нинішньому році на згадану ділянку планують спрямувати з так званих кредитних коштів.
«Перед виконавцями робіт заздалегідь поставлено завдання – гарантія на нове покриття мінімум 5 років. Ми ставимо питання так, що подальше обслуговування дороги буде за ними, тобто в майбутньому «ямки» – це вже зона відповідальності підрядника і САД, як замовника робіт. Тож, сподіваюся, що робитимуть на совість. Наше спільне завдання сьогодні – контролювати якісь ремонту», – наголосив Степан Барна.
Під час інспектування автошляху Ігор Василів з ВО «Автомайдан» здійснив замір температури асфальтного покриття – датчик засвідчив, що порушень немає.
«Ми давно не бачили, щоб на Тернопільщині будували дороги такими темпами. Під час інспектування пересвідчилися, що використовується дійсно хороша система: де є і мінеральна суміш, і система ресайклінгу, вже є два шари і маємо надію, що покладуть і третій захисний», – зазначив Ігор Василів. За його словами представники Громадської ради при САД контролювали як тендерну процедуру, так і продовжують контроль тепер безпосередньо при виконанні робіт.
Як повідомив під час огляду дороги Богдан Юлик, начальник САД в Тернопільській області, особлива увага приділяється першому шару – основі, яка є несучою, тому два шари асфальтобетону прокладаються зі щебня меншої зернистості. «Можна побачити, якою колосальною є основа з органо-мінеральної суміші – це мінімум 20 см, конструкція буде капітальною повноцінною», – зазначив Богдан Юлик.
Ремонтні роботи на ділянці Тернопіль-Кременець ведуться без припинення руху автотранспорту, і оскільки об’їзної дороги немає – організовується реверсний рух. Адміністрація області та Служба автомобільних доріг просять водіїв та пасажирів поставитися з розумінням до цих тимчасових незручностей.