Фахівці Call-центру гарячої лінії з питань мобілізації та обліку військовозобовʼязаних Командування Сухопутних військ опрацьовують звернення громадян
За тиждень роботи (з 7 по 13 жовтня) фахівці гарячої лінії з питань мобілізації та обліку військовозобовʼязаних, а також Call-центру Командування Сухопутних військ опрацювали 215 звернення громадян. Більшість з них були вирішені в телефонному режимі.
Також:
- не стосувалися роботи ТЦК та СП – 97;
- перенаправлені до Національної поліції – 2;
- потребували додаткового опрацювання – 5;
Нагадуємо нашим підписникам та читачам, що:
- Гаряча лінія з питань мобілізації та обліку військовозобовʼязаних надає оперативну інформацію щодо військової служби.
- За номерами телефонів громадяни можуть отримати консультації з приводу своїх прав та обов’язків у процесі мобілізації, а також дізнатися про актуальні зміни в законодавстві. Це значно спрощує процес взаємодії та поінформованість в умовах воєнного стану.
- Call-центр Командування Сухопутних військ забезпечує прямий контакт військовозобов’язаних і військових частин з командуванням. Він функціонує як інформаційно-довідкова служба, що допомагає вирішувати питання, пов’язані з проходженням служби, підготовкою, забезпеченням та підтримкою військовослужбовців.
З вашими питаннями звертайтеся за телефонами:
0 (800) 500 410 (загальні питання)
0 (800) 301 937 (питання комплектування, роботи ТЦК та СП).
Група комунікацій Тернопільського ОТЦК та СП.