Додаткові майданчики організують на Тернопіллі, аби вантажівки не потрапляли у халепи під час негоди


Фото з мережі інтернет
Алгоритм взаємодії, який допоможе запобігти виникненню на дорогах інцидентів із вантажівками обговорили керівники Служби автомобільних доріг, обласного управління ДСНС, обласного осередку Всеукраїнського об’єднання «Автомайдан» і Національної поліції.
Причина зібрання — загострення проблеми із недобросовісними перевізниками.
Улітку ті порушували температурний режим і вагові норми. Натомість перевантажені фури, без обладнання коліс ланцюгами проти ковзання та зі зношеними шинами, зупиняються на дорогах або ж потрапляють у кювет.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Недобросовісні тернопільські рибалки тільки за листопад скоїли 27 порушень
Шляховикам і рятувальникам доводиться буксирувати транспортні засоби. В той же час проблем із проїздом легкового транспорту, автобусів, «швидких» і належно обладнаних вантажівок не виникає.
Начальник Служби автодоріг Богдан Юлик запропонував використовувати для відстою фур під час негоди не лише наявні 32 майданчики, а й додаткові.
Це допоможе мінімізувати присутність на дорогах під час снігопаду великогабаритного транспорту. Учасники круглого столу ідею схвалили і розробили план її реалізації.