Чому показники у рахунку за газ можуть відрізнятися?
Невідповідність показників газового лічильника: що робити у такому випадку: важливе роз’яснення для споживачів.

Часто в ПрАТ «Тернопільміськгаз» звертаються про невідповідність показників у рахунку від постачальника газу.
Чому так відбувається?
Щомісяця Вам нараховують плату за спожитий газ на основі показників газового лічильника, які Ви передаєте у ПрАТ «Тернопільміськгаз».
Щоб нарахування були правильними, згідно з типового договору розподілу природного газу, споживачі зобов’язані щомісяця станом на 1 число знімати фактичні показники лічильника газу та протягом п’яти календарних днів (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ.
Показники, які зафіксовані після 5 числа, постачальник не бере до уваги, саме тому сума рахунку не відповідає зі спожитим обсягом газу.
При передачі показників газового лічильника вказуйте ваш особовий рахунок оператора ГРМ, що містить до семи цифр.
Передати показники вчасно можна зручними способами:
- Telergram Chat Bot , Viber Chat Bot;
- через додаток «е-Тернопіль»;
- через сервіс eps.te.ua;
- особистий кабінет https://gasolina-online.com/.
Також за контактними номерами:
- 0352 52-46-95;
- 0352 56 14 00;
- +38 067 574 81 38;
- +38 067 574 81 21.
Або особисто звернувшись в абонентський відділ:
46008 м. Тернопіль, вул. Шептицького, 20.